موبائل کے ذریعے بٹ کوائن کمائیں۔

  


بٹ کوائن ایک ڈیجیٹل اثاثہ ہے اور ایک ادائیگی کا نظام ہے جسے ساتوشی ناکاموتو نے ایجاد کیا ہے۔ یہ ایک مرکزی بینک یا واحد منتظم کے بغیر ہم مرتبہ سے ہم مرتبہ الیکٹرانک کیش سسٹم ہے۔ لین دین کی تصدیق کرپٹوگرافی کے ذریعے نیٹ ورک نوڈس کے ذریعے کی جاتی ہے اور پبلک ڈسپرسڈ لیجر میں ریکارڈ کی جاتی ہے جسے بلاک چین کہتے ہیں۔ بٹ کوائن اس لحاظ سے منفرد ہے کہ ان کی ایک محدود تعداد ہے: 21 ملین۔


بٹ کوائنز کو کان کنی کے نام سے جانا جانے والے عمل کے انعام کے طور پر تخلیق کیا جاتا ہے۔ ان کا تبادلہ دوسری کرنسیوں، مصنوعات اور خدمات کے لیے کیا جا سکتا ہے۔ فروری 2015 تک، 100,000 سے زیادہ تاجروں اور دکانداروں نے بٹ کوائن کو بطور ادائیگی قبول کیا۔

موبائل کے ذریعے بٹ کوائن کمائیں۔


اگر آپ کچھ اضافی بٹ کوائن حاصل کرنا چاہتے ہیں، تو ایک آپشن یہ ہے کہ آپ اپنا موبائل ڈیوائس استعمال کریں۔ ایسا کرنے کے کئی طریقے ہیں، بشمول ایپس کے ذریعے جو آپ کو بٹ کوائن کے بدلے کام یا کام مکمل کرنے دیتے ہیں۔ بٹ کوائن گیمز بھی ہیں جو آپ کو کھیل کر کمانے دیتے ہیں۔ آپ جو بھی راستہ منتخب کرتے ہیں، اپنے موبائل ڈیوائس کے ذریعے بٹ کوائن کمانا کرپٹو کرنسی کے ساتھ شروع کرنے کا ایک پرلطف اور آسان طریقہ ہو سکتا ہے۔

 

یہاں کلک کریں


ایک تبصرہ شائع کریں

0 تبصرے