بلیوں کے بارے میں کچھ حیران کن حقائق جنہیں آپ نہیں جانتے

  دلچسپ و عجیب (24 نیوز اردو) گھروں میں جس جانور کو پالتو جانور کے طور پر رکھا جاتا ہے ان میں بلی سر فہرست ہے۔ یہ ایک بہت ہی معصوم اور پیارا جانور ہے جسے ہر کوئی پسند کرتا ہے۔

Some Amazing Facts About Cats That You Don't Know

آپ نے اکثر یہ دیکھا ہوگا کہ بلیاں آپنے مالک کو دیکھ کر کچھ اشارے یا رویہ پیش کرتی ہے اصل میں وہ اپنی بات کہنا چاہ رہی ہوتی ہے جنہیں آپ سمجھ نہیں پاتے۔

یہاں پر بلی کے ایسے چند پیارے اشاروں کے بارے میں بتایا جارہا ہے۔

جمائی لینا

اگر بلی کسی دوسرے جانور کے سامنے جمائی لے تو اس کا یہ مطلب ہے کہ وہ سامنے آنے والی بلی یا جانور سے لڑائی نہیں کرنا چاہ رہی ہے اور اسے اس کی کوئی پرواہ بھی نہیں ہے۔

گوشت خور

بلیاں گوشت خور ہوتی ہیں لیکن یہ وقت کے ساتھ اپنے آپ کو ڈھال لیتی ہیں اوردوسری غذا جیسے سبزی بھی کھا سکتی ہے لیکن یہ اس کے جسم کے لئے بہتر نہیں ہوتی اس طرح وہ بیمار ہوسکتی ہے۔

دنیا کی موٹی ترین بلی

گنیز بک آف ورلڈ ریکارڈ میں دنیا کی موٹی ترین بلی کا کوئی ریکارڈ نہیں ہے کیو نکہ اس طرح نام اور انعام حاصل کرنے کے لئے ضرورت سے زیادہ کھانا فراہم کریں جو اس کے لئے نقصان کا باعژ بنے گا۔

بلی کی پوجا

اہرام مصر سے ایسے کئی تصاویر ملی ہیں جن میں بلی کی پوجا کرتے ہوئے دیکھا جاسکتا ہے، یہ بلیوں کے مرنے کے غم میں  پر اپنی بھوئیں صاف کروالیتے تھے اور جب تک وہ واپس نہ ابھوئیں واپس نہیں آتی ان کا ماتم جاری رہتا۔

محبت کا اظہار

جب بلیاں اپنی آنکھوں کو آہستہ آہستہ بند کرتی ہیں تو اس کا مطلب یہ ہے وہ آپ سے کہ رہی ہوتی ہیں اسے آپ سے پیار ہے اور یہ ان کی محبت کے اظہار کا انداز ہے۔ جبکہ دو بلیاں آپس میں ایک دوسرے کے سامنے اپنی پلکیں جھپکاتیں ہیں تو اس کا مطلب وہ دونوں ایک دوسرے پر اعتماد ظاہر کر رہی ہیں۔

بلیو کی چال

بلیاں انوکھے انداز میں چلتی ہیں، وہ پہلے دونوں دائیں پاؤں آگے بڑھاتی ہیں، پھر بائیں پاؤں کو حرکت دیتی ہیں۔ اس طرح صرف دنیا میں دو ممالیہ جانوراونٹ اور زرافہ چلتا ہے۔

ایک تبصرہ شائع کریں

0 تبصرے